Het verhaal van…Christel van der Stouw
Het verhaal van Christel van der Stouw
In de serie ‘het verhaal van…’ delen we het verhaal van een Happy Worker uit de Axxent Groep. Het zijn de verhalen van onze mensen die ons inspireren om iedere dag weer de juiste match te vinden tussen persoon en werk. In deze blog delen we het verhaal van stafmedewerker Christel, marketeer van de Axxent Groep.
Kiezen voor een marketeer
De Axxent Groep heeft sinds een aantal maanden een marketeer in dienst. Een nieuwe stap in verdere professionalisering. Iemand die dedicated bouwt aan de merken van de Axxent Groep. In februari is Christel gestart.
“We hadden drie sollicitatiegesprekken gevoerd en waren al snel eensgezind over de keuze voor Christel! Het enthousiasme spatte er vanaf en inhoudelijk waren we ook snel overtuigd van haar kunnen. Wij schatten haar in als een proactieve medewerker die collega’s en externen kan enthousiasmeren op het gebied van marketing”, aldus directie Cees Noorderijk en Wouter van Asselt.
Christel over haar start bij de Axxent Groep
“De eerste periode bestond uit veel leren over de voor mij nieuwe branche en in kaart brengen wat er al was opgebouwd. De Axxent Groep heeft mooie merken waar samen met externe bureaus en interne collega’s hard aan gewerkt is. Omdat de marketingfunctie intern nog niet bestond deed iedereen een beetje. Voor mij een mooie opdracht om dit te centraliseren en de merken naar een volgende niveau te tillen. Vanaf de start werk ik met plezier aan deze klus. De sfeer bij Axxent is open, collegiaal, gemoedelijk en ambitieus.
Wat voor Christel het werk leuk maakt
Afwisseling en uitdaging zijn belangrijke elementen in mijn werk. Ook vind ik het belangrijk dat mijn werk betekenisvol is. Ik werk een dag in de week als zzp’er en vier dagen in loondienst van de Axxent Groep. Ik zie dit als mijn grote project. Op deze dagen werk ik aan drie merken: Axxent Groep, Axxent en DutchDays. Elk merk bedient meerdere doelgroepen. Bouwen aan deze merken blijft elke dag boeiend. Het is een kwestie van een lange adem en tussentijds successen vieren
Lees ook
Begin juni is Martijn Iesberts gestart bij de Axxent Groep. Martijn gaat aan de slag als accountmanager voor de vestiging Bunschoten-Spakenburg.
Direct vanaf de eerste werkdag proberen wij er alles aan te doen om Martijn zo snel en goed mogelijk thuis te laten raken in de het bedrijf, de werkzaamheden en de branche. We vroegen Martijn naar zijn ervaring over de eerste twee weken na zijn start.
Om de oorzaak te onderzoeken van het personeelsverloop binnen de metaal- en installatietechniek is Dutch Days een marktonderzoek gestart
Het creëren van werkgeluk is onze reden van bestaan. Waarom? Heel simpel: werkgeluk draagt bij aan positieve resultaten thuis en op het werk. Daar wordt uiteindelijk iedereen beter van! Wat betekent werkgeluk nu eigenlijk in de praktijk. We vertellen je in deze blog over het wat, hoe en waarom.